marți, 9 august 2011

LA 16





Aşa arătam la 16...






Aşa scriam la 16 ani...am regăsit-o de curând. Nostalgie, bla, bla, bla...m-am bucurat totuşi când am recitit-o  după atâţia ani şi am decis că are şi ea un loc aici...nu am modificat nimic, soooo:

Poezie fără nume

Aici, în colbul ăsta, păgân şi de demult
Am vrut să te găsesc fărâma mea solară
Şi să-mi asculte ochiul un vertical tumult
În răsturnări de clape şi pocnete de vară.

Aici, în colbul ăsta, mai cald decât o rază
Să tremure mirarea şi cea dintâi izbândă
Şi să-mi asculte tâmpla un tainic imn de pază
La porţi incandescente, stă clipa mea flămândă.

Aici, în colb sălbatic, cu prelungiri de valuri
Am vrut să te găsesc ecou de toamnă crudă
Şi să-mi asculte palma, fior la patru maluri
O ultimă tristeţe, în umbra grea şi udă.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu