miercuri, 21 noiembrie 2012

ANUNŢ: VIAŢA ÎNTRE PARANTEZE DREPTE

         Dragii mei prieteni,

         VIAŢA ÎNTRE PARANTEZE DREPTE va lipsi la Gaudeamus 2012 pentru că va ieşi din tipografie abia săptămîna viitoare, marţi 27. Vă mulţumesc tuturor celor care aţi contribuit la apariţia acestei cărţi şi vă rog  pe toţi cei care ştiţi că nu mi-aţi lăsat adresa, să o faceţi aici pe blog sau pe mail: petrutaserban@yahoo.com. Îmi voi onora comanda aşa cum am promis.
         Ultimii doi ani din viaţa mea au trecut cu un consum fenomenal de energie. Un abandon total şi nebunesc, pierderi multe şi pe toate direcţiile, suflet înhăţat şi devorat fără milă, cedări dar şi bucurii unice. Totul halucinant. Acum mă simt dezintegrată şi foarte obosită... 
         Din toate aceste motive personale, nu voi face nicio lansare pînă la finele acestui an. Voi rezerva puţinul timp rămas pînă la sfîrşitul lui 2012 regăsirii prin izolare şi scrisului. Toţi cei care mă cunosc bine şi care mi-au fost aproape, ştiu ce se petrece şi vor şti cum (şi unde) să mă găsească. Ori de cîte ori voi simţi că vreau să vă arăt sau să vă anunţ ceva, voi fi aici, la Petra acasă...
         Dragoste şi pace tuturor!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu